Brev:
Vil ikke spise rugbrød - 11 mdr.
7. september 2011
Alder:
11 mdr.
Vil ikke spise rugbrød - 11 mdr.
Hej Helen.
Jeg har to problemer angående spisning, som jeg håber du kan hjælpe mig med.
Det ene er, at min dreng på 11 mdr, ikke længere vil spise rugbrød. Han tager pålægget og spiser det, eller sutter det af når det er noget smørbart, men rugbrødet ryger ud igen. Jeg har både prøvet at give ham små hapsere og lidt større stykker som han skal bide af, men i begge tilfælde ryger rugbrødet ud igen. Det skal siges at han tidligere har spist rugbrød uden problemer.
Han får også kogte grøntsager til frokost som, som regel, glider fint ned. Skal jeg blive ved med at forsøge, eller skal jeg finde noget andet at give ham til frokost, og hvad kunne det være?
Mit andet spørgsmål handler om amning. Som det er nu får han bryst ved 13 tiden, men da han snart skal i vuggestue, og da jeg også selv gerne vil stoppe vil jeg høre om du har et godt råd til hvordan jeg gør det på den bedste måde. Han er ret glad for at blive ammet, derfor synes jeg det er ret svært.
På forhånd tak,
Venlig hilsen
S